ويفر زيموپوك

ويفر روسي زيموپوك ( Xymopok )

ويفر زيموپوك

۱ بازديد

 

ويفر زيموپوك ( Xymopok ) كه به نام ويفر روس شناخته مي شود ، يكي از بهترين ويفر هاي موجود در بازار مي باشد ، و از آن دسته از محصولاتي است كه خيلي زود جاي خود را بين مصرف كنندگان ايراني باز كرد .
ويفر زيموپوك ( Xymopok ) به سبب بسته بندي با كيفيت و زيبا ، قيمت مناسب و معقول ، طعم بسيار دلنشين و ... به يكي از محبوب ترين ويفر هاي مصرف كنندگان ايراني تبديل شده است .
ويفر زيموپوك ( Xymopok ) معمولا به صورتي كيلويي و بعضا دانه اي نيز به فروش مي رسد . هر عدد ازويفر روسي زيموپوك ( Xymopok ) حدود 14 تا 15 گرم است كه حدودا حاوي 10 كيلو كالري انرژي است .
ويفر زيموپوك ( Xymopok ) از محصولات شركت روسي AKKOND است .
اين شركت در جمهوري خود مختار چواش در روسيه قرار دارد و سابقه اي بيش از ۷۰ ساله در زمينه توليد انواع شيريني و ويفر دارد .جالب است بدانيد كه امروزه AKKOND تنها سازنده روسي كارامل كاپلكا است .
شركت روسي AKKOND در سال ۲۰۱۰ موفق به اخذ گواهينامه بين المللي HACCP ( گواهينامه ايمني مواد غذايي ) شده است .
بنابراين مي توان گفت كه مي توان با خيال راحت از اين محصول خوشمزه استفاده كرد .
اين محصول طعم بي نظيري دارد كه القاگر طعمي گرم و اكتيو است و تمام افراد در هر سن و سالي با هر سليقه اي آن را مي پسندد و دوست خواهد داشت .
از ويفر زيموپوك ( Xymopok ) مي توان به عنوان يك ميان وعده عالي و كم حجم و در عين حال انرژي زا استفاده كرد .
همچنين اين ويفر مي تواند همراه خوبي براي دانش آموزان عزيز در كيفشان باشد .
اين ويفر از جهت آنكه در بسته هاي كوچك و شيك بسته بندي شده است مي تواند در پذيرايي منزل و محل كار و ... نيز مورد استفاده قرار گيرد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.